Bestelling
Een bestelling is definitief op het moment dat de knop “Bestelling plaatsen” wordt ingedrukt. Vanaf dat moment geldt een betalingsverplichting.
Betaling
Geen probleem. Via “Mijn account” kun je de betaling opnieuw verrichten. Open daarvoor de bestelling en volg de instructies.
Voor het betalen van de bestelling bieden wij de volgende betaalmethoden aan: iDeal, PayPal of bankoverschrijving. Bij de laatstgenoemde betaalmethode wachten wij met het versturen van het product totdat het geld overgemaakt is. Onze betalingen worden verwerkt door Stichting Mollie Payments. Dit zal ook terug te vinden zijn op je bankrekeningafschrift. Tevens vind je daar ook de naam van ons moederbedrijf (White Red Company) terug.
Reparatie en garantie
Dat is vervelend, maar kan natuurlijk gebeuren. Neem altijd eerst contact op via het contactformulier, dan komen we samen tot een passende oplossing. Mogelijke oplossingen die wij kunnen voorstellen: reparatie, vervanging of geld terug.
Retourneren en ruilen
Ja, retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Mocht een bestelling uit meerdere leveringen bestaan, dan gaat dag 1 in op het moment dat het laatste deel ontvangen is. Voor het terugsturen van een bestelling gelden voorwaarden. Allereerst dien je via het contactformulier aan te geven dat je een bestelling wilt retourneren. Wij sturen daarna instructies waar je de bestelling naartoe kunt sturen. De kosten voor het terugsturen betaal je zelf. Uiteraard moet het product ongebruikt en onbeschadigd zijn. Ook dient de originele verpakking in een redelijke staat te zijn.
Verzending en bezorging
Dat ligt aan de verzendwijze die wij hebben gekozen voor je bestelling. Indien wij een Track&Trace-code ontvangen, wordt deze altijd gedeeld via het door jouw opgegeven e-mailadres tijdens de bestelling.
Wij versturen met PostNL of DPD. De keuze hangt af van o.a. de grootte van de bestelling.