Service

Bestelling

Indien je tijdens het bestellen een account hebt aangemaakt (of je was al ingelogd tijdens het bestellen), kun je eenvoudig je bestelling annuleren via “Mijn account”. In het overzicht van de bestellingen vind je de knop “Bestelling annuleren”. Deze knop is alleen beschikbaar als het product nog niet verzonden is. Heb je geen account aangemaakt tijdens het bestellen, maar wil je toch annuleren? Je kunt dan een verzoek tot annulering doen via het contactformulier. Wij kijken voor je of het product op dat moment al verzonden is. Mocht dat het geval zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk.

Een bestelling is definitief op het moment dat de knop “Bestelling plaatsen” wordt ingedrukt. Vanaf dat moment geldt een betalingsverplichting.

Betaling

Geen probleem. Via “Mijn account” kun je de betaling opnieuw verrichten. Open daarvoor de bestelling en volg de instructies.

Voor het betalen van de bestelling bieden wij de volgende betaalmethoden aan: iDeal, PayPal of bankoverschrijving. Bij de laatstgenoemde betaalmethode wachten wij met het versturen van het product totdat het geld overgemaakt is. Onze betalingen worden verwerkt door Stichting Mollie Payments. Dit zal ook terug te vinden zijn op je bankrekeningafschrift. Tevens vind je daar ook de naam van ons moederbedrijf (White Red Company) terug.

Reparatie en garantie

Dat is vervelend, maar kan natuurlijk gebeuren. Neem altijd eerst contact op via het contactformulier, dan komen we samen tot een passende oplossing. Mogelijke oplossingen die wij kunnen voorstellen: reparatie, vervanging of geld terug.

Retourneren en ruilen

Ja, retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Mocht een bestelling uit meerdere leveringen bestaan, dan gaat dag 1 in op het moment dat het laatste deel ontvangen is. Voor het terugsturen van een bestelling gelden voorwaarden. Allereerst dien je via het contactformulier aan te geven dat je een bestelling wilt retourneren. Wij sturen daarna instructies waar je de bestelling naartoe kunt sturen. De kosten voor het terugsturen betaal je zelf. Uiteraard moet het product ongebruikt en onbeschadigd zijn. Ook dient de originele verpakking in een redelijke staat te zijn.

Verzending en bezorging

Dat ligt aan de verzendwijze die wij hebben gekozen voor je bestelling. Indien wij een Track&Trace-code ontvangen, wordt deze altijd gedeeld via het door jouw opgegeven e-mailadres tijdens de bestelling.

Wij versturen met PostNL of DPD. De keuze hangt af van o.a. de grootte van de bestelling.

Scroll naar top